1. Home
  2. /
  3. Blog
  4. /
  5. Jakie ekrany reklamowe wybrać dla Twojego biznesu?

Jakie ekrany reklamowe wybrać dla Twojego biznesu?

Nowoczesne rozwiązania pozwalają wynieść marketing na nowy poziom. Dzięki nim tworzona przez Ciebie komunikacja z

klientem będzie cechować się wysoką atrakcyjnością. Multimedialne monitory ze zmienną treścią lub interaktywne kioski

pozwalające wybrać odbiorcy interesujący go przekaz swoimi możliwościami znacznie przewyższają standardowe

materiały promocyjne. Jeśli interesują Cię ekrany reklamowe, dzięki naszym wskazówkom wybierzesz najlepszą opcję dla

Twojego przedsiębiorstwa.

Monitory witrynowe i zewnętrzne – proste i efektywne

Cyfrowe alternatywy dla tradycyjnych tablic zyskują sobie coraz większą popularność. Monitory witrynowe, które można

ustawić zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz sklepu czy punktu usługowego, mają znacznie szersze możliwości niż

analogowe techniki reklamowe. Ekrany tego typu pozwalają na wyświetlanie ciekawych, przyciągających oko grafik lub

plików wideo, a ponadto nie potrzebują dużych przestrzeni, aby robić wrażenie.

Digital Signage i ekrany interaktywne – najlepsze dla punktów usługowych

Przedsiębiorstwa, które dysponują szeroką i dynamicznie zmieniającą się ofertą poprzez nieprzemyślaną promocję mogą

nieumyślnie przytłaczać lub nawet zniechęcać potencjalnych klientów. Doskonałym rozwiązaniem w takich sytuacjach jest

wykorzystanie Digital Signage – ekranów pozwalających na zaprogramowanie harmonogramu wyświetlanych treści. Na

szczególną uwagę zasługują tutaj reklamowe monitory interaktywne, dzięki którym odbiorca sam może znaleźć informacje

na temat interesujących go propozycji.

Video wall – widoczność w dużym formacie

W niektórych branżach skala treści marketingowych ma duże znaczenie. Galerie handlowe często dysponują dużymi,

przeszklonymi powierzchniami, które można wykorzystać do promocji. W takich wypadkach świetnie sprawdza się video

wall – ekrany reklamowe na dużą skalę, które składają się z połączenia monitorów bezszwowych. W połączeniu z

dynamicznymi treściami marketingowymi konstrukcje typu video wall robią niezapomniane wrażenie na odbiorcy – samrozmiar sprawia, że ciężko przejść obok nich obojętnie.