1. Home
  2. /
  3. Digital signage

Digital signage

Dostępne w naszej ofercie rozwiązania są rewolucyjnym podejściem do przekazywania informacji. Zdalnie programowane cyfrowe nośniki obrazu pozwalają sprawnie łączyć treści — od aktualnych wiadomości dopasowanych do potrzeb konsumentów aż po reklamy, które wzbudzają realne zainteresowanie produktem. Systemy Digital Signage dzięki wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań, takich jak technologia LED, pozwalają transmitować przekaz w bardzo wysokiej jakości obrazu.

Wiemy, że skuteczna reklama to taka, która trafia w zainteresowania odbiorcy, łącząc je bezbłędnie z atutami przedstawianego produktu lub usługi — a do tego niezbędna jest jakość przekazu. W tym zakresie Digital Signage od Promedio to technologia, która nie ma sobie równych. Używamy zarówno prostych monitorów LCD i LED, jak i modeli dotykowych, projektorów oraz tablic LED. Nasze projekty są unikalne nie tylko pod względem urządzeń, lecz także integracji oprogramowania i pluginów z aplikacjami obsługującymi bazy danych. Dzięki temu zarządzanie zdalne wyświetlanymi treściami jest proste w obsłudze oraz w pełni dopasowane do potrzeb Twojej firmy.

Co składa się na Digital Signage

Na technologię składają się:

 

Zalety systemu Digital Signage:

Wykorzystanie innowacyjnych, przyciągających oko technologii wyróżnia się szeregiem atutów, takich jak:

 

  • wywoływanie skojarzeń z nowoczesnością, co dodaje firmie prestiżu; system Digital Signage, zarówno w wersji ekranu LED, jak i interaktywne monitory multimedialne pozytywnie wpływa na odbiór przez klienta;
  • skuteczność przekazu – dynamiczne treści przykuwają uwagę lepiej niż tradycyjne nośniki reklamy,
  • prostota obsługi — systemem ekranów można zarządzać zdalnie, a wystarczy do tego komputer połączony z internetem,
  • szybkość publikacji – na ważne wydarzenia można reagować w czasie rzeczywistym, aktualizując program wyświetlany na wszystkich monitorach jednocześnie,
  • elastyczność — system Digital Signage można zaprogramować do wyświetlania treści w określonych dniach tygodnia czy godzinach,
  • oszczędność czasu i finansów jednorazowa inwestycja w nowoczesną technologię LED i oprogramowanie pod względem planowania budżetu znacznie przewyższa reklamę w formie papierowej,
  • możliwość sprzedaży czasu antenowego — wyświetlanie reklam partnerów biznesowych poprawi współpracę i skróci czas zwrotu z inwestycji.

Automatyzacja wyświetlania treści

Zdalne zarządzanie ekranami

Bardzo szeroki wybór ekranów i opcji montażu

Informacja bliżej Klienta:

Współczesny szum informacyjny oraz wszechobecność technologii reklamowej sprawiają, że znacznie trudniej jest zdobyć uwagę i zainteresowanie konsumentów. System Digital Signage rozwiązuje ten problem, ponieważ:

 

  • przyciąga klienta dzięki atrakcyjności wizualnej treści na ekranach w technologii LED,
  • monitory można umieścić w każdym punkcie łatwo dostępnym dla klienta, np. w miejscu dla oczekujących w kolejce,
  • reklamę można uzupełnić dowolnymi, bieżącymi informacjami: pogodą, wiadomościami lub kursami walut.

Komunikacja za pomocą sieci ekranów:

System Digital Signage dzięki wykorzystaniu technologii LED oraz sieci ekranów reklamowych zapewnia:

 

  • szybkość — nowa reklama lub informacja będzie emitowana już w ciągu kilku minut od dostarczenia kopii,
  • skuteczność — zwiększa zainteresowanie odbiorcy komunikatu w sytuacji zakupowej,
  • elastyczność — użytkownik zarządzający Digital Signage ma pełną kontrolę nad wszystkimi parametrami emisji: treścią, czasem oraz miejscem wyświetlania,
  • aktualność — zarówno zawartość programowa, jak i komercyjna mogą być ciągle aktualizowane, a wprowadzone do oprogramowania zmiany przynoszą natychmiastowy skutek,
  • interaktywność — odbiorca ma możliwość natychmiastowej reakcji na wyświetlany na ekranie LED komunikat.

Technologia:

Wykorzystywane przez nas rozwiązania to nie tylko nowoczesna technologia LED, która zapewnia jakość obrazu. Digital Signage to również:

 

  • bezpieczeństwo transmisji informacji, gwarantowane przez wielokrotną enkrypcję danych,
  • automatyzacja – system pozwala stworzyć harmonogram publikacji z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem, a sam sprzęt samoczynnie włącza się i wyłącza zgodnie z ustawieniami,
  • integracja oprogramowania z aplikacjami bazodanowymi firmy,
  • system ciągłego monitoringu urządzeń Digital Signage przez łącze internetowe,
  • kontrola, serwis i zarządzanie lokalnymi odbiornikami może odbywać się w pełni zdalnie.

Sprawdź jakie rozwiązania oferujemy według branży