1. Home
  2. /
  3. Blog
  4. /
  5. Dlaczego warto postawić na Digital Signage?

Dlaczego warto postawić na rozwiązania Digital Signage?

Rozwój technologii cyfrowych pozwala na przeniesienie komunikacji z klientem na nowy, bardziej efektywny poziom.

Papierowe ulotki, billboardy i plakaty coraz rzadziej przynoszą pożądany efekt, generując jednocześnie wysokie koszty dla firmy. Jeśli chcesz postawić na rozwiązania, które skutecznie przekazują treści i pozwalają nawiązać nić porozumienia z odbiorcą, idealnym rozwiązaniem jest Digital Signage – ta technologia ma Ci wiele do zaoferowania!

Dlaczego warto zdecydować się na cyfrowe formy promocji?

Monitory reklamowe mają wiele atutów, dzięki którym przewyższają tradycyjne formy promocji.

Do największych zalet Digital Signage należy:

  • możliwość stworzenia harmonogramu treści — możesz opracować strategię marketingową na wiele miesięcy i przygotować wszystkie materiały z wyprzedzeniem,
  • łatwe wprowadzanie zmian – oprogramowanie pozwala w łatwy sposób dodać bieżące informacje, które chcesz promować,
  • przyciąganie wzroku – Digital Signage może wyświetlać dynamicznie zmieniające się obrazy, animacje i wideo,
  • interaktywność — dobrze dobrane ekrany pozwalają zaangażować klienta na dłużej i pozwalają samodzielnie wybierać odbiorcom najciekawsze dla nich treści,
  • prestiż — nowoczesny monitor robi znacznie lepsze wrażenie niż tradycyjna ulotka czy plakat.

Dobrze dobrany sprzęt i oprogramowanie pozwalają firmom również na oszczędności. Jednorazowa inwestycja zapewnia

Ci kompleksowy pakiet narzędzi, który pozwala zrealizować każdą strategię promocyjną firmy.

Digital Signage od Promedio – marketing w Twoim stylu

Jeżeli szukasz wykonawcy, który ma Ci do zaoferowania różnorodny wachlarz rozwiązań do wykorzystania w reklamie

Twojej firmy, zapraszamy serdecznie do poznania usług Promedio. Możemy zaprojektować dla Ciebie Digital Signage z

wykorzystaniem monitorów o rozdzielczości do 8K, wielkoformatowe instalacje typu videowall lub ekrany interaktywne.

Współpracujemy z różnorodnymi placówkami — od banków i urzędów aż po nowoczesne galerie handlowe i retail, dzięki czemu

wiemy doskonale, jak tworzyć przekaz, który sprzedaje.