1. Home
  2. /
  3. System kolejkowy Qcloud w firmie Fobest

System kolejkowy Qcloud w firmie Fobest

Cel wdrożenia systemu kolejkowego

  • Poprawienie organizacji obsługi klientów w biurze firmy, którzy posługują się różnymi językami.

  • Zaproponowanie urządzeń, które wpisuję się w nowoczesny i eleganckiwygląd biura.

Wykonanie wdrożenia

  • Mieliśmy ogromną przyjemność wdrożyć innowacyjny system kolejkowy Qcloud w firmie Fobest, która specjalizuje się w wynajmie samochodów na Taxi.

  • Dlaczego Qcloud? Fobest oferuje szeroki wachlarz usług, co wymagało doskonale zorganizowanej obsługi klientów w ich biurze. Nasz system kolejkowy Qcloud okazał się idealnym rozwiązaniem, pozwalając na płynne i skuteczne zarządzanie kolejnością obsługi, co z pewnością przyczyni się do znaczącej poprawy doświadczenia klientów i wydajności.

  • Jednym z kluczowych wyzwań, przed którymi stanęliśmy, było zapewnienie obsługi klientów różnych narodowości. W związku z tym, Qcloud został zaadaptowany w taki sposób, aby oferować wsparcie w wielu językach. Dzięki temu, klienci mogą teraz załatwić swoje sprawy komfortowo i wygodnie.

  • Wprowadziliśmy także nowoczesny automat biletowy Samsung Kiosk, który został doskonale wkomponowany w wygląd recepcji Fobest. Jego elegancki design i zaawansowana funkcjonalność sprawiły, że stał się on doskonałym uzupełnieniem całego procesu obsługi klientów.